pühapäev, 24. veebruar 2008

PART pildis (II)



1. Käik - Foie de ganard kartulilaastul zelee ja rohelise pipra kreemkastmega:


2. Käik - Pardimaksatrühvel tuneda šokolaadi, porgandi-aprikoosi kompoti ja lahtise tomati pirukaga:



3. Käik - Rosmariini marineeritud pardirinnafilee melba saial adzikapasta ja balsamico kreemiga:





4. Käik - Pardi consomme a´la Kabli aedviljade ja pardipasteedi ja tanguga:




5. Käik - Pardikintsuliha ribad hautatud kapsa ja ingveriga krõbedas filotaigna rullis, suitsuse ploomisiirupiga:




6. Käik - Sarapuupähkli siirupiga glasuuritud pardirind apelsini-calvadosi kastmega:




7. Käik - Hot pot au gratin a´la Stenhus värskete marjadega, orgaanilise roosuhkruga:

5 kommentaari:

jette ütles ...

Head sõbrad! Austusest koka vastu, võiks siinses kommentaaris anda tagasisidet söödud roogade kohta. Mis meeldis, mis mitte, mida teisiti jne.

Anonüümne ütles ...

Õhtul kõht punnis kodu poole vaarudes tundus, et nüüd on küll mõneks ajaks söömisega kõik. Täna pilte vaadates on tunne, et istuks taas heal meelel paariks tunniks lauda.

Kui trühvel ehk muidu oli minu maitsele liiga magus, meeldis peale hammustada neid tomatiapse. Käik number 3 oli algusest lõpuni õnnestunud ja see vist kadus ka kõige kiiremini laualt minema.

Aga nüüd toekamast toidust rullid olid 5+.

jette ütles ...

Novot. Nii palju kui ilmas inimesi, nii palju ka erinevaid maitseid.

Minu jaoks oli taevalik elamus just pardimaksatrühvel tumedas shokolaadis. Eriti värskendav oli see sulnis suutäis maasikatega. Selle kõrvale pakutud magus Monton Cadet Baron Philippe de Rotschild, Sauternes 2005 oli eriti shikk. Tõsi, tervet klaasi juua on ehk liig. Ühesõnaga kõige kõrgemad punktid teisele käigule.

Pea sama kõrged punktid annaksin põhiroale - Sarapuupähkli siirupiga glasuuritud pardirind apelsini-calvadosi kastmes. See oli tõeline nauding, sulas suus. Kaste tekitas katarsise! De Martino Syrah 2005 ei vaja siinkohal kommentaari, täiuslikkus ise.

Kui üldse nuriseda, siis mina (n)urisen filotaigna rullide üle (Pardikintsuliha ribad hautatud kapsa ja ingveriga krõbedas filotaigna rullis, suitsuse ploomisiirupiga)- oli veidi kuiv ja mittemidagiütlev

Ja kõik ülejäänu suurepärane.

Mell ütles ...

Mis teisiti, hetkel teeks vist paljud asjad teisiti:-)...nt vahetaks ära Sauternes´i ja Tokay, sest siis vist oleks tulnud kompoti ja pardimaksa kontrast paremini välja.
Filotaigent viiendas käigus ei kasutaks üldse, sest see jääb kuidagi kuiv ja puine (tõenäoliselt peaks seda eelnevalt millegi mõnusaga immutama), samas olen psiut hämmingus, et part kuivaks tõmbas, ju sai liiga palju kuuma ja kui jub kaks kuiva asja on siis tuleb saepuru ja kaste mis mulle hirmsasti meeldis, jäi selle kuiva rulli kõrvale liiga konsentreerituks ja kuivaks. Aga vigadest õpime:-)...
Samuti teeksin kartulikrõpsud teistsugused, oli liiga kõrbenud maitsega ja seega ei tulnud minu meelest pardimaks ja muskaat korralikult välja. Aga millega ma tõesti rahule jäin olid veinid...nii Sauternes, kui Syrah, mis pididki head olema olid head siis tõsiselt üllatas Beringer Zinfandel Blush 2006. Annan talle 9 silma 10-st.

Anonüümne ütles ...

Ma ei tea, rull mulle küll meeldis. No kastet võib ju kõrvale rohkem teha, mille sisse seda solksutada. Või ju siis mul mingi imelik maitse.

Aga põhiroog jäi minu tükis vist natuke tooreks, kuigi kaste oli küll väga mõnus.

Mis puudutab aga kartulikrõpsu, siis päris "pringelsit" ei tahagi. Natsa pehme ehk oli teine.
...
Offtopicuna kunagi tulevikus võiks olla teema - täidetud. Täidetud seened, täided tomatid, täidetud liha, täidetud jne. et midagi millegi sees.