teisipäev, 10. september 2013

SUVI 2013 (XXIII)


1. Aperatiiv. Palmares Grillo Brut, Tenuta Gorghi Tondi




2. Amps. Grillitud kanatiib BBQ kastmegaMarogne Lugana DOC, Zeni 2012





3. Eelroog. Värskekartuli pärlid räime, rannaürtide ja röstitud värske sibulaga / Grillo Kheire, Tenuta Gorghi Tondi 2012





4. SuppKahekordne kanasupp aedviljade ja nuudlitega



5. Vahepala. Praetud koha nuikapsa püree, marineeritud sibula, rannaürtide ja heleda võikastmega / Bourgogne Chardonnay, Joseph Faivley 2010




6. Praad. Vasikasisefilee kukeseente, sidrunbasiiliku ja puljongiga / Mercurey Rouge Cru „Clos des Myglands“ Joseph Faivley 2006


7. Magustoit 1. Murelid omas mahlas „Kirsivee“ kreemiga / Beerenlauslese Cuvee Burgenland, Höpler

 Magustoit 2. Värsked marjad piparmündijää ja munakollase kreemiga

2 kommentaari:

Mell ütles ...

Terekest, päris keeruline on sedakorda midagi kirjutada, sest ilmselt paar kuud on minu jaoks juba pikk aeg, et meenutada detailselt mida sõin ja mida jõin. Aga püüame: aperitiiv oli minu mäletamist mööda ok, mulli oli ja vastas veinimüüja kirjeldusele. Kanatiivad, mäletan kuidas keetsin BBQ kastet, kuidas lüdisin ube, kuid tervikmaitset hetkel ei mäleta. Vein sobis minu arvates sinna hästi. Kolmas käik läks meil pisut nihu, kuna kala läks pigem hauduma kui pruunistus, vein aga meeldis. Suppi puljong tundus mulle ok, kahjuks nuudlid tulid vist liiga pontsakad, mis lõppkokkuvõttes erilist muljet ei avaldanud. Lahe oli supi juures muidugi kanasupi värv, mis oli rohkem loomaliha puljongi karva. Viiendast käigust on eredaim elamus hoopis rannaürt, see soolapärlitega krõmps ürt, nime ei mäleta, kuid nuikapsa püreega ja kalaga läks kokku küll, marineeritud sibul andis veel omakorda pisut elu, veini vot ei mäleta, kuid ju hea oli, kuna puristamist ei mäleta. Praest ei mäleta suurt midagi, vaid seda, et igakordne probleem, kuidas kokkukeedetud puljongit serveerida nii, et see enne liimiks ei muutu, kui te seda süüa saate…, kukeseente praadimist mäletan kah, vein jääb jälle ähmaseks. Magustoitude möllu aga mäletan sedakorda paremini, sest selel piparmündijääga silkasin üle hoovi oma 4-5 korda, saadanas kippus sulama ja külmkapp ei aidanud mu püüdlustele sedakorda sentigi kaasa. Magustoidud muidugi paras dejavu ole eelmise aasta Kabli sööminguga, kuid mis seal ikka. Ja veinid olid nende kõrval mõnusalt siirupised, magusaisu oli pikaks ajaks rahuldatud. Õhtu lõpp juustudega oli sama emotsionaalne kui laagerdunud hai söömine või surströmmingu mekkimine, ühe pehme ja tegelikult hea juustu mekkimise ajal oli kõrvalt kergeid Raini mulksatusi kuulda. Vähemalt kõik käigud said serveeritud ja mis seal salata pildid teevad jätkuvalt meie oskamatuse serveerida pisut talutavamaks. Minu lemmik on esimene pilt, kuidagi selline suvine ja ehe- vana laud, kuivand liha ja mõnusad pruunid toonid.

jette ütles ...

Ja ärge arvake, et mul pool aastat hiljem toidu maitsed enam ei meenu, ja kuidas veel meenuvad!
1. Aperatiiv - Palmares Grillo Brut, Tenuta Gorghi Tondi - see jook oli lihtslt nii HEA, et ma pean seda veel saama! Ja näljastele on see teie endi kuivatatud sisefilee alati üks mõnusamaid startereid, mida soovida!
2. Grillitud kanatiib BBQ kastmega- ei meeldinud. Ma lihtsalt ei salli neid igasugu BBQ kastmeid. Käik tervikuna, ainuüksi selle lõhn, meenutas minu jaoks emotsiooni, mis tekib siis, kui rõõmsad külalised linnast on supermarketist kottidega haaranud külakosti, kus suured tünnid mingis eriti halvas, punases marinaadis kana. Loomulikult see teie oma oli isegi maitsev, aga mingi error selle kastmega mul on - puhtalt minu oma trauma. Need oad seal olid geniaalsed, peaks neid rohkem kasvatatama ja söögis kasutama! Ainus koht, kus ma neid mõnusaid põldube toidus saan, on Kabli talu, ja seda juba lapsepõlvest peale.
3. Eelroog. Värskekartuli pärlid räime, rannaürtide ja röstitud värske sibulaga. See käik oli vist siuke keskmine, maitses ja midagi esile tõsta ei oska.
4. Supp. Kahekordne kanasupp aedviljade ja nuudlitega - no see oli ikka überhea supp. Mulle just meeldis, et need nuudlid sellised paksud udonid olid! No ja see puljong - tõepoolest! Milline värv ja maitse!
5. Vahepala. Praetud koha nuikapsa püree, marineeritud sibula, rannaürtide ja heleda võikastmega - praetud koha, lihtsalt lemmik igal ajal. Ja see mereürt - alati mõnus krõmpsutada!
6. Vasikasisefilee kukeseente, sidrunbasiiliku ja puljongiga / Mercurey Rouge Cru „Clos des Myglands“ Joseph Faivley 2006 - siin oli kõik paigas.
7. Magustoidud olid ka minu jaoks millegipärast dejavu..aga imehead taaskord!!

Veinid olid kõik väga paigas tol söömingul! Tänud Kabli söömingu eest!